Heeft u geheimen?
Al rijdend over de immer drukker wordende A7 beseft u steeds meer dat de economische crisis niet alleen voorbij is, maar ook dat we bezig lijken te zijn met een enorme inhaalrace om het verloren gegane terrein te herwinnen.
Er wordt volop geïnvesteerd, gebouwd, geïnnoveerd, verduurzaamd, uitgebreid, et cetera. Als we niet oppassen, komen wij in onze enorme expansiedrang handen te kort. Wat weer goed is voor de nog te vele werklozen in de A7 zone. We gaan het enorm druk krijgen in 2018 om ons bedrijf en onze marktpositie uit te breiden en te verstevigen. Hierbij loopt u het gevaar dat u stopt met communiceren. Immer als ondernemer kent u uw doelstellingen en wilt u optimaal meeprofiteren van het huidige groeiklimaat in het Noorden. En juist dan is het belangrijk dat u de ontwikkelingen van uw bedrijf communiceert met uw klanten, met uw personeel, met uw leveranciers, met uw werkgeversvereniging, met de overheid et cetera.
Laat zien dat u trots op uw bedrijf bent en gebruik de nieuwe enorme mogelijkheden in de media. Denk daarbij niet alleen aan uw website maar ook een eigen digitale nieuwsbrief, social media.
Content marketing waarbij u artikelen publiceert op het web met betrekking tot uw kennis en markt. Zorg ervoor dat de markt u gaat zien als autoriteit op uw vakgebied. Stuur persberichten of ga gewoon publiceren in media zoals deze A7 krant.
Het excuus van druk, druk, druk gaat niet meer op. Eén tot twee uurtjes per maand vrij maken om uw omgeving op de hoogte te houden van reilen en zeilen binnen uw bedrijf is zeer lonend zult u merken. Het is in deze tijd vaak een genoegen om te mogen ondernemen.
Laat het zien
Jelte Hut
www.ondernemersbelang.nl





